środa, 15 czerwca 2011

Seminarium Poetyckie "Obecność" w Białymstoku

7 komentarzy:

  1. Byłem :) Podobało mi się! (ładny wpis?)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny wpis!

    Ja też byłam! I też mi się podobało!
    Nawet bardzo. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, śliczne wpisy.
    przeczytalem je ze wzruszeniem. oba.
    nie byłem, ale żałuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, Teresa, że Ci się podobało.
    Bo mnie się nie podobało, lol!
    Takie mam pomięszane uczucia, że jej (oraz hej! / a nawet "hejże-hola"!).
    Jeśli kiedykolwiek jeszcze będę miał ochotę organizować taki event, to mi odradzaj.
    Na razie stoję na stanowisku, że najbliższe seminarium za 5 lat.
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż - stoję wciąż na stanowisku, że było fajnie! :P

    A Ty, Sajkowski, masz rację żałując, że nie byłeś. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo wszystko - jeszcze raz się ozwę przy okazji tegoż. Krótko się ozwę, linkiem: http://www.radio.bialystok.pl/kultura/literatura/id/62140. Sam jeszcze nie słuchałem, ale puszczam w eter (? w komputer?)! Wnosząc z zajawek, Reteski można posłuchać, i Wiesia Szymańskiego - i, zdaje się, ja też coś nagadałem... Ażem ciekaw, lol!

    OdpowiedzUsuń
  7. No pogadalim se, pogadalim... ;)

    Dzięki za linka.

    OdpowiedzUsuń